mamadreza mamadreza .

mamadreza

فيلم جن گير پاپ

فيلم جن گير پاپ
جن گير پاپ كه فيلمي در ژانر فراطبيعي، ترسناك و دلهره آور ميباشد محصول ايالات متحده ي آمريكا بوده و به كارگرداني جوليوس ايوري و تهيه كنندگي داگ بلگراد، مايكل پاتريك كازمارك و جف كاتز ساخته شده است. همچنين مايكل پتروني و ايوان اسپيليوتوپولوس نويسندگان اين اثر هيجان انگيز و ديدني هستند. اين فيلم برگرفته از شرح حال‌هاي امورث با عنوان‌هاي يك جن‌گير داستان خود را مي‌ گويد و يك جن‌گير: داستان‌هاي بيشتر،ساخته شده‌است. فيلمبرداري از اوت 2022 آغاز شده و در اكتبر 2022 به پايان رسيد. مدت زمان فيلم 103 دقيقه بوده و فيلمبردار آن خالد محتسب ميباشد. جد كرزل مسئول تهيه ي موسيقي فيلم بوده است. فيلم جن گير پاپ براي اولين بار در تاريخ 14 آپريل 2023 توسط گروه سينمايي سوني پيكچرز در ايالات متحده اكران شد. بودجه ي ساخت فيلم 18 ميليون دلار بوده و فروش گيشه ي آن 75.1 ميليون دلار براورد شده است. اين فيلم نقد هاي متفاوتي را از سوي منتقدان دريافت كرد و براساس نظر 19 منتقد امتياز 45 از 100 را به دست آورد.

يازده روز پس از اكران فيلم، بلادي ديسگاستينگ اعلام كرد كه فيلم ادامه خواهد داشت و ساخت دنباله ي ان در مراحل اوليه قرار گرفته است. در اين اثر آمريكايي ستارگاني هم چون راسل كرو در نقش كشيش گابريل امورث، دنيل زوواتو در نقش كشيش اسكيبل، الكس اسو در نقش جوليا، فرانكو نرو در نقش پاپ، لورل مارسدن در نقش اِيمي، پيتر دسوزا-فيگوني در نقش هنري، كرنل اس. جان در نقش اسقف لومومبا و رالف اينسون در نقش شيطان (صدا) به ايفاي نقش پرداخته اند. راسل كرو در ژوئن 2022 براي نقش امورث و همچنين فرانكو نرو در سپتامبر براي نقش پاپ انتخاب شدند. با مراجعه به سايت هاي مختلف ميتوانيد به دانلود فيلم ترسناك جن گير پاپ بپردازيد. داستان فيلم از اين قرار است كه پدر گابريل كه جن گير اصلي واتيكان است با شيطان هايي كه انسان ها را تسخير ميكنند ميجنگد. اين فيلم در واقع تصويري از كشيشي است كه اظهار دارد در طول زندگيش بيشتر از 160000 نفر را جن گيري كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۲:۱۵ توسط:mamadreza موضوع: نظرات (0)

دانلود فيلم

صنعت فيلم سازي از زماني كه بر روي كار امده است ،فيلم هاي زيادي را توليد كرده و توانسته است مخاطبان زيادي را جذب كند .از اين روش فيلم سازان و كاركنان اين صنعت توانستند كسب درامد كنند،اما براي كسب درامد بيشتر علايق متقاضيان را در نظر گرفتند و فيلم هارا ژانر بندي كردند‌. به طور خلاصه فيلم ها در ژانر هاي : عاشقانه ،تاريخي ، درام، اكشن و…. هستند.اما ژانري كه امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته است ،ژانر اكشن ميباشد . اما سوال اين است كه چرا ژانر اكشن طرفداران بيشتري دارد؟ كدام رنج سني از طرفداران ژانر اكشن هستند ؟فيلم هاي اكشن معمولا از پرفروش ترين ها هستند اما تعداد محدودي از آن ها در سينما ها توسط منتقدان مورد انتقاد قرار ميگيرند،براي همين به اين ژانر پرطرفدار ،فيلم پاپ كورني نيز ميگوند. جوانان زير ۳۰ سال در سينما ها بدون اينكه عميقا به فيلم فكر كنند يا روي آن تمركز كنند،صحنه هاي زد و خورد و جذاب و خطرناك را تماشا ميكنند و پاپ كورن خود را ميل ميكنند! اگر شما عزيزان نيز خواهان فيلم اكشن هستيد با دانلود فيلم از سايت همراه مووي لحظات خوشي را به خود هديه كنيد‌.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۳:۵۶ توسط:mamadreza موضوع: نظرات (0)

دانلود فيلم

دنياي فيلم و فيلم سازي، امروزه به دنيايي پيچيده تبديل شده است.در گذشته صنعت فيلم سازي در مرحله مبتدي قرار داشت و با توجه به تازه كار بودنش شايد به نسبت بازدهي خوب و عالي نداشت!اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي و علم ،و با كسب سال ها تجربه فيلم سازان ،فيلم هايي تاثير گذار، در ژانر هاي مختلف و با پيامد هاي گوناگون و با محتوايي عالي به مردم جهان عرضه مي شود. يكي از اين صنعت هاي پركار كه طرفداران زيادي را نيز به خود جذب كرده است،صنعت فيلم سازي هند يعني باليوود مي باشد .سينماي هند عبارت است از فيلم‌هايي كه در سراسر شبه‌قاره هند توليد مي‌شود كه شامل فرهنگ سينمايي مناطق آندرا پرادش، آسام، بيهار، گجرات، هاريانا، جامو و كشمير، جاركند، كارناتاكا، مهاراشترا، كرالا، مانيپور، اديشا، پنجاب، راجستان، تاميل نادو، اوتار پرادش و بنگال غربي مي‌شود.فيلم‌هاي هندي با ورودشان سرتاسر آسياي جنوبي، خاورميانه بزرگ، آسياي جنوب شرقي و شوروي سابق را تحت سيطره خويش درآوردند. سينما در هند به عنوان يك رسانه به سرعت محبوبيتي عمومي يافت به شكلي كه سالانه بيش از۱۰۰۰ فيلم به زبان‌هاي مختلف هندي در اين سينما توليد مي‌شود. اين سينما در كشورهايي چون انگلستان و ايالات متحده آمريكا، از ميان مهاجران، مخاطباني بين‌المللي با زبان‌هاي مختلف يافته‌است. آميتاب باچان پدر سينماي هند است.جايزه داداصاحب پالكي پرطرفدارترين و معتبرترين جايزه سينماي هند است كه به افتخار نام او از سال ۱۹۶۹ توسط دولت هند و براي يك عمر فعاليت هنري، اهدا مي‌شود.با توجه به تمامي موارد ذكر شده ،توصيه ي ما به شما اين است كه شما عزيزاني كه تا به حال ذوقي براي ديدن يا دانلود فيلم هندي نداشته ايد، به سايت معتبر همراه مووي مراجعه و فيلم هندي دوبله فارسي جديد را دانلود و تماشا كنيد.مطمئن باشيد با دانلود فيلم هندي از همراه مووي ،به فيلم هندي علاقه مند خواهيد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۱:۴۸ توسط:mamadreza موضوع: نظرات (0)

دانلود سريال

دانلود سريال مردگان متحرك: شهر مرده، اين سريال محصول كشور ايالات متحده آمريكا به زبان انگليسي در ژانر ترسناك مي باشد.كارگرداني و نويسندگي اين سريال به عهده الي جورنه مي باشد.به تعدادي از بازيگراني كه در اين سريال به ايفاي نقش پرداخته اند مي توان به نام هاي لورن كوهان در نقش مگي گرين،جفري دين مورگان در نقش نيگن،گايوس چارلز در نقش پرلي آرمسترانگ(يك مرد خانواده فداكار)،ژليكو ايوانك در نقش كرواسي،جاناتان هيگينبوهام در نقش توماسو،مهينا ناپلئون در نقش جيني،تري سانتياگو هادسون در نقش جانو،چارلي سوليس،مايكل آنتوني در نقش لوتر و لوگان كيم در نقش هرشل (پسر مگي)و…اشاره كرد.فيلمبرداري اين سريال نخستين بار در نيويورك آغاز شد.اين سريال نخست با نام Isle of the Dead) ) معروف شد،اما در انتهاي فيلمبرداري نام او را به The Walking Dead: Dead City) ) تغيير دادند.براي دانلود بهترين سريال هاي روز دنيا مي توانيد به سايت ناب مووي مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۴:۱۸ توسط:mamadreza موضوع: نظرات (0)

دانلود فيلم دوبله فارسي

فيلم اوپنهايمر با عنوان انگليسي (Oppenheimer)، يك فيلم در ژانر حماسي زندگينامه‌اي است. نويسندگي، تهيه‌كنندگي و كارگرداني اين فيلم رو به اكران توسط كريستوفر نولان صورت گرفته است. از ديگر تهييه‌كنندگان فيلم اوپنهايمر اثر نولان ميتوان به اما توماس و چارلز رون اشاره كرد . فيلم‌برداري اين فيلم را هويته ون هويتما انجام داده است. موسيقي اين فيلم بر عهدهٔ لودويگ گورانسون بوده است . او كسي است كه موسيقي فيلم تنت به كارگرداني كريستوفر نولان را نيز ساخته بود.جنيفر ليم تدوين فيلم را انجام داده‌ است. اوپنهايمر كه يك فيلم آمريكايي بريتانيايي است، قرار است در سال 2023 اكران شود . اين فيلم نولان قرار است در تاريخ 21 ژوئيهٔ 2023 از طريق يونيورسال پيكچرز اكران شود. فيلم‌نامه اين فيلم بر اساس كتابي به نام پرومته آمريكايي، پيروزي و تراژدي جي رابرت اوپنهايمر نوشته شده است. با توجه به سابقه عالي نولان در فيلم سازي پس از پخش فيلم حتما دانلود فيلم دوبله فارسي Oppenheimer را در برنامه هاي خود قرار دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۷:۰۳ توسط:mamadreza موضوع: نظرات (0)